Het is weer de tijd van het jaar(verslag)

‘Vroeger’ stond het eerste kwartaal helemaal in het teken van een paar grote jaarverslagen. Tegenwoordig hoef ik die epistels van verantwoording en transparantie niet meer op te stellen, maar wat overbleef zijn de krenten uit de pap: de publieksversies.

Veel bedrijven en organisaties kiezen er tegenwoordig voor om een toegankelijke, verkorte versie van het jaarverslag uit te geven Creatieve Geesten mag dit al sinds jaar en dag doen voor bijvoorbeeld SWA, SKBA en Participe. Stuk voor stuk prachtige organisaties, die volop in beweging zijn en die dat ook willen delen met hun relaties. Ieder jaar proberen wij een invalshoek te kiezen die vernieuwend, maar toch herkenbaar is. Trouw aan de klant en trouw aan het jaar. Ik trek eropuit om medewerkers en klanten te interviewen die allemaal zo hun eigen perspectief hebben. Het levert vaak verrassende eindproducten op, die in de eerste plaats bedoeld zijn om te informeren, maar die zeker ook een belangrijke marketingfunctie hebben. Hoe druk het deze maanden ook maakt, het blijven prachtklussen!

 

Gepubliceerd op:
Social media
Facebook:

Twitter:
Website gerealiseerd door Open-Minded Media